Polityka prywatności

Dokument ten został stworzony w celu przedstawienia kroków podjętych w związku z wymaganiami dotyczącymi Przetwarzania Danych Osobowych. Przed skorzystaniem z jakichkolwiek usług świadczonych przez Serwis, zapoznaj się z pełną treścią niniejszej Polityki. Korzystając z Serwisu, w pełni akceptujesz wszelkie procedury, które stosujemy. Jeżeli nie akceptujesz procedur wynikających z Polityki, nie możesz korzystać z Serwisu.

  1. Aby w pełni korzystać z usług oferowanych przez Serwis należy pozostawić swoje dane osobowe. Administratorem Twoich danych osobowych staje się wówczas firma ADAPTECH Kamil Niewęgłowski, z siedzibą przy ul. Wilczej 34A, 20-370 w Lublinie.
  2. Twoje dane osobowe są przetwarzane w następujących celach:
    • Realizacja usługi świadczonej w ramach zawartej umowy.
    • Przetwarzanie i rozliczanie płatności za zakupione usługi.
    • Kontakt w ramach odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytania drogą elektroniczną oraz telefoniczną.
    • Kontakt w celu informowania Cię o zmianach wprowadzonych w ramach świadczonej usługi.
    • Przesyłanie informacji handlowych lub informacji handlowych naszych partnerów jeżeli wyraziłeś na to zgodę.
  3. Twoje dane osobowe mogą być również przetwarzane przez zewnętrzne firmy, z którymi współpracujemy. Wynika to z dodatkowych narzędzi i usług, z których korzystamy i które są niezbędne do świadczenia usług. Należą do nich usługi hostingu, narzędzia księgowe oraz narzędzia do prowadzenia analityki.
  4. Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie do momentu, który jest uzasadniony świadczoną usługą oraz wszelkimi okresami przedawnienia w ramach powstałych roszczeń.
  5. Podanie Twoich danych osobowych jest dobrowolne, ale w każdej chwili masz możliwość zmiany zakresu przetwarzanych danych jak również całkowitego ich usunięcia.
  6. Świadczenie wysokiej jakości usług wymaga analizowania zachowania użytkownika w ramach serwisu. W związku z tym stosujemy mechanizmy, które automatycznie badają zachowanie użytkownika gromadząc informacje o nim.
  7. Charakter świadczonej przez nas usługi wymaga, abyś podał następujące dane, które są niezbędne do korzystania z serwisu:
    • Imię oraz nazwisko
    • Nazwa firmy, jeśli prowadzisz działalność gospodarczą
    • Adres korespondencyjny – ulica, numer lokalu, kod pocztowy oraz miasto
    • Adres email
  8. Dodatkowo gromadzimy informacje o Twoim adresie IP. Jest to niezbędne w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa, aby dostatecznie wcześnie wykryć próby włamania się na Twoje konto.
  9. W każdej chwili możesz skontaktować się z nami w celu pozyskania dodatkowych informacji dotyczących kwestii bezpieczeństwa Twoich danych osobowych.
  10. Możesz również zażądać usunięcia gromadzonych przez nas danych osobowych o Tobie. Wiązać się to będzie z utratą dostępu do świadczonej usługi.
  11. Wszelkie kwestie wymagające naszej interwencji, poruszone w punktach 9 i 10, powinny być zgłaszane na adres kontakt@oferim.pl.
  12. W wyjątkowych sytuacjach mamy prawo nie dostosowania się do prośby o usunięcie danych osobowych, lub zmniejszenia ich zakresu, jeżeli doszło do naruszenia przez Ciebie regulaminu.
  13. Zapewniamy wysoki poziom bezpieczeństwa gromadzonych danych osobowych. Do rozwiązań, które stosujemy należą:
    • Instalacja certyfikatów SSL w celu należytego szyfrowania przesyłanych danych pomiędzy Twoim komputerem, a naszym serwisem.
    • Polityka bezpieczeństwa, która ogranicza dostęp do poufnych informacji tylko tym pracownikom, którzy mają uzasadnioną potrzebę dostępu do nich w celu realizowania swoich obowiązków.
  14. Korzystamy również z plików Cookies, czyli tzw. ciasteczek. Pliki te zawierają zapisane przez nas dane na wykorzystywanym przez Ciebie urządzeniu.
  15. Celem ciasteczek jest odpowiednie dopasowanie naszych usług zgodnie z Twoimi preferencjami. W każdej chwili możesz je jednak zablokować z poziomu swojej przeglądarki internetowej.